
مولف آقای عارفی مدیرحراست آموزشکده ملایر
امروزه صاحبنظران تعلیم وتربیت براین باورند که برنامه ریزی واصلاحات آموزشی باید به آخرین روش های آموزشی وفنی وپیشرفت های علمی جهان و بادیدی وسیع وبینشی ژرف انجام گیرد تا بتواند نیازمندی های جامعه را در سطح کشور جهان به نحواحسن تامین نماید .به منظور تحقق این هدف از مطالعات تطبیقی در زمینه آموزش و پرورش بهره می گیرند و از آن به عنوان ابزار و وسیله ضروری برای طرح ریزی آموزشی نام می برند، همچنین برلزوم ضرورت اینگونه بررسی ها، قبل از اقدام به هرگونه اصلاحات آموزشی از طرف دست اندرکاران تعلیم وتربیت تاکید می شود.
مهدی عارفی،مسئول حراست دانشکده ملایر