
چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی حاجی قنبری رئیس اداره حراست آموزشکده فنی شماره2 کرمانشاه
چکیده: هدف اصلی پژوهش حاضر تعیین تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی آموزشی(تحلیل، طراحی، تولید، اجراء و ارزشیابی) بر پیشرفت تحصیلی و انگیزش دانشجویان کاردانی رشته مکانیک خودرو بود. پژوهش به روش شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون و با گروه های آزمایش و کنترل اجرا شد. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان پسر کاردانی آموزشکده فنی وحرفه ای شهر کرمانشاه در سال تحصیلی95/1394 بودند. تعداد 49 نفر(24 نفرگروه آزمایشی و 25 نفر گروه کنترل) به عنوان نمونه آماری به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه استاندارد انگیزش هارتر و آزمون محقق ساخته که روایی محتوایی آن در چند نوبت با اعمال نظر متخصصان تائید شده است و محاسبه پایایی آزمون از طریق باز آزمایی مجدد92/. به دست آمد. قبل از اجرای مداخله آزمایشی از هر دو گروه پیش آزمون به عمل آمد. محتوای آموزش بصورت مستمر هفته ای 2 ساعت و به مدت 8 جلسه که گروه آزمایش بر اساس الگوی طراحی آموزشی(( ای دی دی آی ای)) و با استفاده از درس افزار
چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی حاجی قنبری رئیس اداره حراست آموزشکده فنی شماره2 کرمانشاه